woensdag, mei 11, 2005

Mijn eerste ...

Kijk eens aan: mijn eerste stek op het wereldwijde web.
Ik heb nog geen idee wat dit zal worden, dus geef me even de tijd. Waarschijnlijk gebruik ik het als een soort dagboek: keuvelen over mijn gezin, vrienden, hobby's, ... we zien wel.
En als het toch te vervelend is, je weet waar de "back"-toets staat.
Zo.
Tot de volgende keer maar weer ...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ben in elk geval benieuwd ! het wordt zeker iets moois ...

10:36 a.m.  

Een reactie posten

<< Home