maandag, mei 23, 2005

Nog een Eurovision songcontest oprisping ...

Als je je ergert aan het EV-SC, kijk, maar vooral luister er dan eens naar via de BBC. Terry Wogan, een anders zo braaf persoon, laat dan, op BBC-1 al het cynisme dat hij gedurende een jaar opspaart, los.
Al 37 jaar doe hij dat.
Dus, niet vergeten voor volgend jaar: EV-SC 2006, kijken en luisteren via BBC-1.
Toodeloo!